Casussen en gebruikstoepassing

Stichting IMD – websitefotografie

Stichting IMD is een jonge en innovatieve organisatie op het gebied van preventieve jeugdhulp. Om de herkenbaarheid op de nieuwe website te vergroten wilden ze werken met foto’s van de eigen mensen en gemaakt in de eigen wijk. In nauwe samenwerking met organisatie en vormgever is een uitgebreide shotlist gemaakt van het benodigde beeld. Het beeld is vervolgens verwerkt in de website.

Stichting Purmerend 2000 Plus – fotografie t.b.v. bewustwordingscampage

Tijdens de coronacrisis in 2020 heeft de ondernemersvereniging in Purmerend een campagne opgezet om mensen bewust te maken van de impact die de crisis op de economie heeft, en van de invloed van het eigen handelen van ondernemers en consumenten hierin. Hiervoor werd gebruik gemaakt van de pers, ledschermen, straatborden, website en social media. Naast algemeen beeld ging het er in deze campagne vooral om ondernemers een ‘gezicht’ te geven d.m.v. beeld en verhaal. 

Suez Thee – foto’s t.b.v. social media

Voor Suez Thee schoot ik een voorraad portretten en sfeerfoto’s. De foto’s moesten warmte, gezelligheid en geborgenheid uitstralen en toepasbaar zijn in de opmaak van digitale flyers voor social media.

NV Purmerend – eventfotografie 

Sinds juni 2018 fotografeer ik voor NV Purmerend de talkshow voor ondernemers die tweemaal per jaar wordt gehouden in de Theater de Purmaryn. Vraag van de organisatie is het vastleggen van interviewers en gasten, sprekers, publiek en de sfeer vooraf en na afloop van het programma. Deze foto’s worden door de organisatie op hun website geplaatst en op die manier gedeeld met bezoekers van de talkshow, zie https://www.nvpurmerend.nl/fotoalbum.

Bloei Marketing – websitefotografie t.b.v. B-Consult 

Bloei Marketing ontwerpt en realiseert websites. Voor de nieuwe website van B-Consult wilde de opdrachtgever een aantal portretten en wat z.g. actiebeeld om de website een persoonlijk tintje te geven.